Wat is Tenclub?
TENCLUB is een sociëteit voor zelfrealisatie, door middel van co-creatie. Gevestigd in Amsterdam met verschillende locaties en actief sinds 2017; Het is ons doel de mens te bekrachtigen door nieuwsgierigheid, kwetsbaarheid en menselijkheid samen te onderzoeken. We bieden magische ruimtes, adembenemende programma’s en doordachte verdiepingens die met en door leden worden gemaakt.
De sociëteit heeft meerdere locaties alwaar Levens Theater wordt gecreëerd. Hiermee wordt bedoeld evenementen van allerlei soort met Theater elementen, bezoekers die participeren, horeca welke onderdeel is van de ervaring en grote mate van veranderlijkheid.
Alomvattende plekken voor Leden, bezoekers, theater en onderzoek met allerlei Horeca en Hospitality ingrediënten, waar jij als Manager een groot deel van de ingrediënten bepaalt.
Functieomschrijving en werkzaamheden
Als HFH manager weet je gebouwen, horeca en hospitality als geheel in te richten. De panden zijn mooi en goed voorzien, het personeel is passend bij de evenementen en het aanbod en Food Beverage zijn als business efficiënt, stijlvol en omzet technisch goed op orde.
Het is een omvangrijke mgt positie waarbij het totaal in ogenschouw neemt, snapt hoe symfonie van het geheel theatraal en goed voorzienend aan verschillende doelgroepen kan worden aangeboden. Niet enkel snap je het LevensTheater Concept van TenClub, maar ook hoe je het juiste personeel vindt en opleidt en hoe je zorgt dat de omzetten worden geoptimaliseerd.
De uitdaging is de diversiteit van taken, de complexiteit van de gebouwen, en de veranderlijkheid van de evenementen en business cases. Ook zal je een hands on mentaliteit moeten hebben vanwege het, nu nog, kleine karakter van het geheel.
Aldus een uitdagende, veeleisende management taak.
Taken
Het vormgeven van het Hospitality, Facility, Horeca en Personeel aspect van de LevensTheater evenementen. Waarbij je je specifiek met de volgende taken zal bezighouden:
- De verschillende panden mbt alle facilities in kaart hebben gebracht. Weten welk onderhoud nodig is, welke voorzieningen nodig zijn voor welke diensten.
- De juiste leveranciers, reparaties vinden, kennen, in kaart brengen en mee onderhandelen.
- Inkoop voor alle F&B inregelen, bijhouden en organiseren. Hierbij tevens een eigenzinnige en divers aanbod aanbieden.
- Samenstellen personeels team, training personeel, voorkomen/kleding personeel. Hierbij is het essentieel om te gaan kijken of personeel met artistieke achtergrond kan worden ingehuurd. Dus dansers, zangers, etc die naast bediening ook artistieke kunsten kunnen doen. Personeel gaat over koks, bediening, en ondersteuning.
- In kaart brengen omzetten, winsten, marges van F&B. Sturen op verbeteringen van omzetten.
- Samenstellen van voorstellen voor verhuur evenementen op F&B gebied, inregelen van evenementen, aansturen personeel, en direct contact met klant.
- Het kunnen aansturen en managen van enkele hotelkamers, hospitality, boekingen, reserveringen.